Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Nina - 1 mars 2013 12:13

Gled förbi på Granngården när jag åkte från Markan. Hittade ett par Eskadron skydd på halva priset! Har alltid önskat mig sådana men inte riktigt kunnat se att de är värt priset. Nu har jag äntligen fyndat mig ett par :)

Köpte även mantejp så jag ska kunna variera pojkarnas frisyrer ännu mer. Libero fick ett par genomskinliga bettskivor, Helosan sol till sin rosa mule och självklart ett Horseware Amigo Heavy. Nu har jag snart hela kollektionen ;) Har sedan tidigare ett svart heavy med hals, ett blått medium, ett light, och självklart innetäcken med varierande tjocklek. Har säkert fler som jag glömt bort. Vet att jag har ett helt nytt Rambo skrittäcke som jag aldrig hann använda. Ingen kommer behöva frysa i min ägo.

Av Nina - 1 mars 2013 08:07

-Flytta på dig jag ryms inte!
-Tyst, jag sover. Zzzzzzzz

Av Nina - 1 mars 2013 06:48

Somnade strax efter åtta, hade ordentlig huvudvärk. Har sovit dåligt i natt eftersom jag är så förkyld och äcklig.

Idag är jag ledig, jag ska käka frukost på Markan, sedan ska jag jobba. I kväll blir det löshoppning med Anne. Det ser jag fram emot. Måste i helgen försöka ta mig iväg för att köpa flyttkartonger. Tiden går ruskigt snabbt nu och jag måste vara beredd på att börja försöka packa snart.

Förutom att jobba så spenderar jag en del tid med att hitta ett transportbolag som har en plats för min prins och som kan ta honom till mig senast 25 mars. Vill att han ska vila i alla fall en dag innan han skeppas vidare på transporten hem till vackra Norrbotten! Å, vad jag hoppas att vi kommer att trivas tillsammans alla tre.

Nu tänker du att ni är ju fyra i din familj, men jag räknade inte med Nemo för han hatar Norrbotten. Han vill bara åka hem hela tiden när vi är där. Fattar inte hur han ska klara sig? När han ser att hästarna är med så kommer han förstå att detta är på allvar. Måste komma ihåg att krama honom extra mycket så han inte bryter ihop.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards