Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Nina - 19 mars 2013 21:16

Hämtade Emme direkt när jag slutade. Hon kastade sig om halsen på mig och frågade om Libero äntligen kommit nu. Jag förklarade att han inte kommit ännu men att han borde vara här om två dagar. Hon tyckte att det blir bra.

Efter en snabb påklädning gick vi raka vägen för att hämta Nemo. När vi hämtat honom gick vi till Sibylla för att köpa mat. Vi käkade och sedan gick jag till jobbet. Fick min present och gick hem igen för att lösa av min syster så hon kunde vara med på mötet. Emme och jag tog tag i kvällsbadet. Vi lekte frisör. Hon konstaterade att jag och Cielo har lika mycket man. Hur mycket hon än kammade så blev det aldrig bra. Nemo fick sig en omgång med borsten och en snygg tofs i pannan. Nöjd hund under täcket.

När jag är så här mycket med Emme så börjar jag undra om jag har blivit skvatt galen som på fullaste allvar tänker åka iväg och lämna henne här? Att ungen dessutom under kvällen förklarar att hon älskar mig och att hon tycker att jag är världens bästa moster gör inte saken bättre.

Av Nina - 19 mars 2013 20:57

Även denna dag har gått i ett. Känns verkligen att det börjar dra ihop sig inför flytt. Jag stressar runt, försöker få allt klart på jobbet så jag kan lämna med flaggan i topp. Helt sjukt mycket att göra. Har slutat räkna tid, gör nu allt jag hinner bara för att bli klar.

Har blivit avtackad på kvällens personalmöte. Jag älskar presenter, att få riva av pappret snabbt som attan för att få den första glimten. Att dessutom få ett riktigt stort paket, det är grejer! Jag fick en verktygsväska. Den kommer jag ha användning av. Den innehöll en sjuhelvetes bra hammare, en förbannat fin såg, en ordentlig skruvmejsel men inte bara det utan även två saker till som alla hästägare bara måste ha. En skiftnyckel, det kan man aldrig ha för många av i broddtider samt en rulle silvertejp. Det är verkligen en hästtjejs universalverktyg. Man kan tejpa allt från hovböldsbandage till trasiga täcken. Behöver jag säga att jag känner mig väldigt nöjd? Nä, alla fattade ;)

Av Nina - 19 mars 2013 13:18

Transporten blir några dagar försenad. Libero beräknas vara här på torsdag. Surt men jag fortsätter att vänta :)

Av Nina - 19 mars 2013 05:10

Kan inte sova. Hoppas att resan går bra för Libero och att han inte behövt vara orolig i stormen. Känns helt overkligt att denna dag äntligen är här! Som jag längtat.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards