Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Nina - 5 mars 2013 21:49

På väg ner till hingstarna fick jag ett telefonsamtal. Slutade med att jag nu har livförsäkring, olycksfallsförsäkring och sjukvårdsförsäkring. Det måste vara detta som kallas: Försäkrad upp över öronen.

Jag har spenderat en del tid denna kväll med att sitta och titta på trägolv till mitt sovrum. Har bestämt att jag ska ha vitt plank på väggarna och golvet verkar få breda naturfärgade plankor. Detta känns väldigt norrländskt och snyggt

http://www.kahrs.com/sv-SE/Konsument/Produkter/Golv/Kahrs-Supreme/Da-Capo-Collection/Ek-Maggiore/

Hittade flera olika varianter. Mamma skulle kolla upp dem i morgon. Jag har även bestämt vilket tak jag vill ha.

Förutom detta så har mamma beställt en pall med spån och gummimattorna till boxarna har anlänt. Det händer så mycket att jag inte hinner med att uppdatera. Det är väldigt spännande.

Av Nina - 5 mars 2013 20:22

Av Nina - 5 mars 2013 20:18

Söt som socker är den, min lilla iPad :)

Av Nina - 5 mars 2013 17:29

Kom precis in genom dörren hemma. Det bästa med att ta bilen till jobbet ;) Det är bara två minuter från det att jag larmar på byggnaden och kör hem tills jag kliver innanför dörren hemma ;)

Gick hem med tom väska idag. Det var otroligt skönt. Har jobbat två nätta övertimmar och lyckats peta in de 105 omdömen som jag skrev i helgen. Var skönt att lämna dem ifrån mig. Nu är det bara resten kvar. Känner mig ändå ganska duktig.

Någonting annat som gör att jag känner mig duktig var när jag försov mig i morse och ändå lyckades dyka upp på jobbet i tid. Borde nästan glömma ställa väckaren varje dag. Blir mycket mer effektiv då.

Nu värker huvudet ordentligt och jag ska ta en lång promenad med Nemo så jag kommer ner i varv innan jag åker till lilla C.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards