Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Nina - 7 mars 2013 18:59

Har haft inne Mavericken på service. Nu är han som ny. Haha! Not. Fick som vanligt med mig en lapp på vad jag skulle behöva åtgärda. Denna gång var det bara en nätt liten summa på 6006kr. Servicen gick på 3947kr.

Jag startade bilen och gled tvärs över vägen. Landrins hade kvällsöppet för att visa nya Subarun. Gick in och möttes av en gullig kille som gav mig alla uppgifter jag behövde. Den får dra 2000 kg på BE behörighet och 1420 kg på B behörighet. Det är ju värsta hästbilen! Fick en snygg broschyr i handen och tackade för hjälpen.

Av Nina - 7 mars 2013 08:31

Sitter och bläddrar i tidningen. Har sett den förr men nu var den där igen. Nya Subaru Forester. Den är grymt snygg. Helt ok dragvikt 1800-2000 kg. Finns på Landrins bil från 254.900kr Som hittat!

Av Nina - 7 mars 2013 08:22

Har under gårdagen fortsatt mitt arbete med att få tag på en transportör. De är inte alls så lätt som man kan tro. Har inga resultat att presentera. Känns hopplöst. Jag har en transportör på gång men vet inte ännu när de ska lasta. Blir nog någon gång nästa vecka.

Jag började jobba kl.6.30 i går. Slutade tidigt och fick en låååång eftermiddag. Var ute i stallet tidigare än vanligt och det var väldigt lugnt när jag kom dit. På vägen hem stannade jag till och hämtade mat. Kinatjorren på hörnet fick bidra med middag.

Fick även den väst som jag beställt. Nu har jag tre försäkringar och en säkerhetsväst. Det känns bra. Provade den och jag kände mig precis så klumpig och otymplig som jag förväntat mig. Avundar den yngre generationen, de har fått vänja sig med väst redan på ridskolan. Men vad ska man göra? Jag vågar inte gå emot läkarens råd. Har ramlat av lite för många gånger.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards