Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Nina - 17 mars 2013 22:44

Ligger i sängen med nyvaxade tänder. Har borstat, kört tandtråd, gurglat munvatten och nu suger jag på en fluortablett. Allt enligt tandläkarens rekommendationer. Känner dock att denna omvårdnad inte kommer att bli långvarig. Varför ändra på ett vinnande koncept? Har klarat mig i 34 år, varför i hela friden ska jag då helt plötsligt börja göra mig till bara för att jag fick en annan tandläkare än den jag haft tidigare år?

Dagen har gått i ett. Började i stallet. Hade W på töm, hon var verkligen superfin. Tog in lilla C i ridhuset för att han skulle få trava loss lite efter gårdagens körning. Han var pigg och glad. Tog med honom in för lite omvårdnad.

När jag var klar i stallet så åkte jag bara hem och bytte om och sedan ut till Björnön. Där väntade Emme ivrigt på att få åka skärtlapp. Det var bra med fart idag.

Efter samkväm i strålande sol så passade jag på att göra klart all packning i stora förrådet. Gäller att hålla igång medan man har ångan uppe. Har nu kastat det sista och det enda jag har kvar att göra där, är att tvätta alla hästkläder och packa ner dem. Bar upp några banankartonger i lägenheten och började tömma bokhyllan. Jag måste försöka få undan så mycket som möjligt innan Libero kommer, för då kommer jag ha fullt upp.

Efter att jag dragit i mig lite käk åkte jag tillbaka till stallet. Hämtade in Cielo. Vi var ett gäng som planerat löshoppning. Cielo var superpigg och hoppade helt av egen motor. Han fick hoppa 80 cm och av hans uttryck så såg det ut som att han just vunnit OS. Han tycker nog att jag är tråkig och mesig som alltid bara låter honom hoppa sina 40 cm. Men då kan han gott tycka det ;) Liten pojke, små hinder.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards