Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Nina - 3 mars 2013 17:41

Jag vet att man inte ska skratta men jag gjorde det i alla fall. Det kommer du säkert också att göra   



 
 

Av Nina - 3 mars 2013 13:25

Jag drog i mig en rejäl frukost medan jag läste Nathalies blogg. Började att plocka lite i mitt hushåll medan Nemo sov klart. När han vaknade tog vi en ordentlig promenad och jag tänkte lite på vad framtiden kommer att erbjuda mig. Jag har så mycket som jag kommer att sakna men jag försöker att fokusera på det jag får i stället för att se det jag inte får.

Jag har köpt mig lycka, två gånger på bara ett år. Förra året köpte jag Cielo. Han kom till mig när jag mådde skit. Hade precis blivit dumpad och han hjälpte mig att komma på fötter. Jag fick verkligen en vän som visat sig vara den bästa i världen. Nu ett år senare står jag här igen. Jag har köpt en dröm. Trodde aldrig, inte ens i mina vildaste drömmar att jag skulle få en häst som Libero. Han är en sådan som någon annan får köpa, det är helt otroligt att denna någon blev jag.

Jag kommer snart att ha min egen lilla hästgård. Kanske inte så mycket att skryta om men den har ett högt sentimentalt värde för mig. Nu är det inte många dagar till hela affären går i lås.

Jag kommer dessutom att få ett nytt jobb. Ett jobb som jag är stolt över att ha lyckats få.

Tänk vad bra man kan ha det. Undra vad jag gjort för att få allt detta? Det måste vara någon där uppe som verkligen älskar mig...på riktigt.

Av Nina - 3 mars 2013 08:15

Jag har ännu inte lyckats få något napp på en transportör som kan hämta upp Libero och ta honom till Sverige. Allt verkar fullbokat. Han måste vara på plats senast 26 mars, 27 ska de lastas på trailern till Norrbotten. Tiden tickar.

Av Nina - 3 mars 2013 07:51

Gjorde stallet på förmiddagen i går. Var sedan med Milla och Emme hela dagen. Fram på kvällen så behövde jag en låååång promenad. Det var skönt ute så jag bara gick och gick.

Mamma, pappa och min moster har varit ute på min gård hela dagen. De håller på att tömma huset. Pappa har spikat i stallet. Det hade gått bra men en och annan suck över hur mycket grejor det var kom det från min mor. Jag förstår att det finns en del att fynda, huset har trots alla gått i arv i generationer ;)

De kommer att fortsätta idag. Ser fram emot rapporten. Det är så kul att det hela tiden händer saker.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards