Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Nina - 6 mars 2012 21:36

“Friendship," said Christopher Robin, "is a very comforting thing to have.”


Det finns ingenting som gör mig så varm i hjärtat som min lilla ponny. Jag har haft en tuff dag idag och när jag och Nemo närmade oss hagen så ropade jag på Cielo. Han tittade upp och kom gående mot grinden. Mitt hjärta klappade hårt och jag kände mig som den lyckligaste i hela världen. Klev in i hagen och vi bara stod där...och goades. Jag klappade honom, strök den tjocka vinterpälsen och han tryckte ner sin lilla mule i luvan på min tjocka jacka. Jag tog fram en borste ur fickan och stod där, mitt i hingstflocken och borstade lilla Cielo. De andra hästarna fick också var sin mysstund. Cielo tyckte dock inte att det var helt ok. Han ville ha sin mamma för sig själv :) 


Tänk vad bra min dag blev helt plötsligt. Det är detta som kallas kärlek. Jag ville inte lämna honom när det var dags att åka hem igen.


 “We'll be Friends Forever, won't we, Pooh?' asked Piglet.
Even longer,' Pooh answered.”    

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards