Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Nina - 8 mars 2012 21:00

Idag kändes det som att jag bara ville krama min lilla Cielo. När jag kom ut till honom så verkade det som att det var hans plan också. Vi bara goades och hade det oförskämt bra. Jag hade riktig skallebank men det kändes lite bättre när jag kände den lilla mulen mot min kind. Han goades med min mössa, luvan i jackan, kinderna och håret. Han luktade och tryckte med mulen på mig. Jag pussade honom på mulen flera gånger och han tyckte att det var lite läskigt. Varje gång jag gjorde det så ryckte han till men hur det är var så kom han snabbt tillbaka för mer.


En av de andra hästarna passade även han på att få sig en mysstund. Han lämnade inte min sida och bara njöt av att bli klappad, kliad och pussad på. Cielo tyckte att det var ok även om jag såg att han helst ville ha mig för sig själv. Han backade, försökte gå undan, trycka sig mot mig men den myssjuka ynglingen hängde på.


När jag var på väg hem så kom jag på att jag inte har någonstans bråttom så jag tog en promenad ner till stora ridhuset för att titta på när de andra red. Å, vad det kändes i ridtarmen. Blev otroligt sugen på att rida. Vissa nätter brukar jag drömma om att jag sitter på Dorado. Den känslan är obeskrivbar :) När jag stod där på läktaren så kände jag i hela kroppen hur det känns att sitta där. Jag vet dock att det inte blir någonting av att rida på ett tag. Har ont i mitt ena bröst igen. Det bara kom tidigare under veckan när jag stod och klämde på hästgrejorna på CityGross. Men det är ingen fara, det går snart över. Är förmodligen bara "växtvärk" ;)


   

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards