Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Nina - 12 mars 2012 21:49

Jag vill tipsa om en länk som lyfter en liten del av min vardag. Det är även värt att läsa igenom de kommentarer som är skrivna till inlägget.


http://johankant.wordpress.com/2012/03/10/en-lararskildring/

Av Nina - 12 mars 2012 21:22

Det har varit många olika undersökningar för Cielo idag. De har gett ett resultat och jag har nu äntligen fått reda på vad det är som plågar min lilla häst. Han hade en ordentlig hovböld. Den gjorde ordentligt ont och jag känner mig lättad att det "bara" var det. Den är nu tömd och när jag kom ut för att hälsa på honom på eftermiddagen så var han pigg och glad igen. Han var dessutom riktigt glad att träffa mig. När jag kom in i stallet och sa till sköterskan att jag ska hälsa på min Cielo så gnäggade han från sin box. Han visste att hans mamma var där. Han luktade mig i håret och satte mulen mot min kind. Jag såg att han kunde stå på hoven. Det kändes otroligt skönt! Jag borstade och pysslade med honom. Han är världens mysigaste häst och det kändes lite lättare att lämna honom när jag skulle gå. Jag viskade till honom att jag kommer och hämtar honom i morgon eftermiddag. Det känns bra att få hem honom. Nu hoppas jag på en snabb återhämtning så han kan få träffa sina kompisar igen. Jag tror han saknar dem.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards