Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Nina - 2 augusti 2013 23:57

Trodde aldrig att jag någonsin skulle gilla fuxfärgen. Men jag måste erkänna att en PRE passar som fux. Men inte vilken fuxfärg som helst. Jag gillar en riktigt röd fux, med en röd man. Precis som den här. Inga vita tecken, bara blank och vacker.

http://www.horsespre.com/product/product.asp?id=1467&fn=true&scid=1&cid=

En PRE lyfter verkligen alla färger. Runda och fina hästar som verkligen utstrålar karisma. Försök att inte sprida ut till alla att jag gillar fuxfärgen. Speciellt inte till min mamma. Har alltid sagt att en fux går bort. Det skulle jag aldrig ha i mitt stall. Men alla har väl rätt att ändra sig?

Av Nina - 2 augusti 2013 22:16

Taket är snart klart. Jag är så väldigt nöjd. En liten tjuvtitt :)

Pojkarna har det toppen och har ingen aning om vilket fint hus de får. Vad överraskade de kommer att bli!

Av Nina - 2 augusti 2013 12:42

Hängde på min mor till Happis, hon skulle klippa sig. Jag roar mig på egen hand. Besökte Hööks. Hittade två olika par chaps på rea. Kunde inte bestämma mig så jag tog båda. Nu har jag ett par svarta i läder och ett par bruna i nappa. Snacka om att vara rustad inför hösten ;) Hittade även krokar och en höpåse till lilla C. Inte på rea men nödvändigt. Nu ska jag hämta upp min mor och ta en snabbsväng till Ikea. Jag ska köpa krokar till garaget så jag kan hänga upp mina träns och kandar.

Av Nina - 2 augusti 2013 09:53

Nu är frukosten ordnad. Dagens skörd.

Jag verkligen frossar i godsaker! Plockar grönsaker, kryddor och bär till både frukost, lunch och middag. Det här är livet :)

Av Nina - 2 augusti 2013 08:18

Bestämde mig för att stiga upp tidigt för att hinna med dagens aktiviteter. Väckaren ringde men inte vaknade jag för det. Stängde nog av den utan att reagera för jag har inget minne av att den ringt. Nu har jag nyborstade tänder och det är fart på kroppen ;) Dags för isolering av gavel. Vet inte ens vad delen jag ska isolera heter. Övre delen av gaveln, den som är uppe vid taket. Skit samma. Haha, sådan bra snickare är jag. Men vem bryr sig. Jag kan ta muntliga instruktioner, vågar prova och är villig att lära mig. Det borde ta mig en bit på väg :)

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards