Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Nina - 11 augusti 2013 21:50

Nu är den svarta fondväggen på plats i stallet. Jippi! Blev ännu bättre än jag vågat hoppas på. Tänk vad lite eftertanke kan göra när man bygger stall. Tur att mina föräldrar stod på sig. Hade varit en miss från min sida att inte sätta upp den. Skivorna vid spolplatsen är också på plats och de väntar på att jag ska dra den vita högglansfärgen över dem. Blir så till mig över mitt stall så fort jag tänker på det. Har varit ner flera vändor nu i kväll bara för att titta. Hoppas pojkarna kommer att uppskatta boendet.

Sitter med spänning och väntar på att det ska bli mörkt. Jag har satt lampor i trädgården som tänds när det blir mörkt. Det är en lång väntan. Tror jag hinner duscha medan jag väntar.

I morgon är det dags att börja jobba igen. Det ser jag verkligen fram emot. Ska bli kul att träffa mina kollegor igen efter sommaruppehållet :) Blir inte längre inlägg än så här idag. Ska fixa lite i mitt hem innan det är dags att knyta sig för kvällen.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards