Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av Nina - 16 augusti 2013 18:07

Nu är det bara en hage kvar ute på betet och det är den hage som pojkarna går i. Jag har hämtat hem all tråd och alla stolpar. Det var så mycket material så det tog mig 25 minuter bara att lasta allt. Nu har jag stolpat upp den ena hagen här hemma. Den blir RIKTIGT stor och mer mark har jag att haga in. Men räcker det inte så tar jag pappas också. Han har så tur som har mig som markgranne. Då blir det bara skogsmark men finns ändå gott om gräs. Det har jag redan kollat ;)

Jag har lastat ännu ett lass med ris på kärran. Väntar att pappa ska komma så han får köra bort det. Tycker det är lite läskigt att köra fyrhjulingen med släp över diket.

Jag har även aktiverat penseln. Har målat fönstergallrena klart. Vet att det var länge sedan jag påbörjade arbetet. Kom så många saker mellan ;) Men nu kan jag kryssa bort dem från min lista på saker som måste göras. Nästa målarprojekt blir att måla brädorna som ska vara till mellanväggen. Måste även måla sista väggen i stallet klart. Pappa måste bara bygga den först ;) Han kommer i kväll så det blir förmodligen morgondagens arbete.

Pojkarna har gjort ett bra jobb med att beta av hela ängen :)

Nu kom solen tillbaka. Ska kasta i mig maten och gå ut igen. Måste åka tillbaka till pojkarna och hämta spettet. Glömde det. Klantigt. Blir så svårt att få ner hörnstolparna utan att spetta först.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards