Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Nina - 13 augusti 2013 20:39

Har idag tränat mig på att se det ljuva i att inte göra någonting. Har varit en ganska tråkig och händelselös eftermiddag. Har dock varit så trött att jag inte orkat göra annat än att sitta och stirra rätt ut i tomma intet. Blir bara ännu tröttare när jag ser hur mycket jag egentligen måste göra. När jag kom till pojkarna så var Libero på samma nivå. Trött. Jag borstade och putsade på honom. Han bara njöt. Cielo ville dock aktivera sig men jag förklarade för honom att jag är lite ur gängorna idag. Saknar Milla och Emme. Ni vet, när det känns så tomt att det gör ont i en. Blev lite bättre när jag fått pyssla med Libero. Han är en känslig häst. Han känner på en gång av hur man känner sig. Han försökte sitt bästa med att bara vara där. Så god som han är. Cielo tyckte att aktiviteten sög så han gick ut på ängen för att äta i stället. Han är så tonåring :)

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards