Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Nina - 4 augusti 2013 09:07

När jag kom till pojkarna var de längst bort i hagen. Jag ropade inte på dem utan började med att fylla vatten. Efter ett tag kände jag att någon lekte med mitt hår. Hälsade på Cielo och vände mig om. Till min stora överraskning så var det Libero. Han var så gosjuk. Länge, länge stod vi och bara myste. Jag klappade och kliade och han lade sitt huvud mot min axel och bara tryckte sitt huvud mot min kind. Har aldrig varit med om att han är så mysig. Han gillar att vara nära men det är på hans villkor. Den här gången var det annorlunda på något sätt. Kändes så tydligt att han nu accepterat mig på ett sätt som inte ens Dorado gjorde. Det bästa med Libero är att han inte känns kuvad. Han är nyfiken, osäker och oerfaren på omgivningen men aldrig direkt rädd. Å, vad jag älskar min nya häst. Är så glad för att Libero blev just min.

Av Nina - 4 augusti 2013 08:12

De är så fina :)

Cyklade förbi till grannen i går. Han bor så himla fint till. Snart ska pojkarna dit och beta. Blir skönt att ha dem nästan hemma :)

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards