Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Nina - 5 augusti 2013 17:47

Ja, kanske tog i lite. Men oj vad jag målar. Mitt projekt med uthuset stannade av i och med att alla andra projekt satte fart. Har nu skrapat uthuset klart och målat varv två på ena kortsidan. Har även påbörjat första varvet på framsidan. Känner mig otroligt inspirerad. Det här kommer att bli toppen! Dörrarna och brädorna runt fönstrena ska bli gråa. Även vindskivan ska bli grå.

När det blev för varmt att måla så trampade jag iväg till järnvägen för att plantera nya blommor. De utblommade penséerna blev ersatt med nya superfina gula bollar. Måste ta fram trimmern även denna kväll och trimma på andra sidan järnvägen så man kan se mina fina blommor. Bakgrunden stör ;)

Nu ska jag åka och bada med Nemo sedan blir det mat och målning av stall. Tur att jag har semester så jag kan köra nattpass ;)

Av Nina - 5 augusti 2013 07:32

Har lämnat in Mavericken så han får bytt sitt stag. Var helt döende när jag skulle upp klockan sju. Gissa om jag har ångest inför nästa vecka då väckaren ringer klockan 05.15? Usch, vill inte ens tänka på det.

I går spenderade vi eftermiddagen med att skruva upp skivor på väggarna i stallet. Boxdelen är klar för målning. På den bakre väggen blir det ladugårdsplywood, dock inte hela vägen upp. Jag tänkte inte måla den, utan det får helt enkelt bli en fondvägg som bryter allt det vita.

Jag roade mig med att skrapa uthuset på förmiddagen. Hann nästan klart. Tänkte måla idag men det verkar som att regnet hotar. Har mängder med saker att göra så jag hoppas att jag inte blir strandad här för att vänta på bilen alltför länge. Känns som slöseri med dyrbar tid.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards