Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 24 augusti 2013

Av Nina - 24 augusti 2013 10:16

Steg upp tidigt. Har städat hela huset. Skönt att ha det gjort redan från morgonen. Hela tiden då jag städat har motorsågen gått. Det är min far och farbror som tar reda på träd ute på gården. Farbror polisen var väldigt tidig i morse. Pappa var här ännu tidigare. Han har varit med hunden i skogen.

Min farbror håller nu på att köra det sista riset från gården. Jag käkar frukost. Pappa är och väcker upp elektrikern ;) Han gjorde inte klart i går. Han skulle även väcka min kusin. Planen är att få hit honom och köra grävskopan. Den står mitt på ridbanan och jag behöver rida där i morgon. Han ska även gräva ner trumman i diket så jag kan gå över med hästarna.

Här är full fart. Jag ska käka klart och sedan gå ut och måla. Vi ska även plocka undan allt material nere vid stallet och köra in spånbalarna i uthuset.

Hoppas du har en lugn morgon. Sov lite för mig också ;)

Min nya matta :D

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards