Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Nina - 3 augusti 2013 22:31

Det enda som nu saknas är isoleringen ovanpå alltihopa samt två armaturer till. Eftersom jag är minst så får jag äran att i morgon krypa upp och lägga in isoleringen. Sedan ska det på lister mot väggarna men de kan vi inte sätta förrän väggarna är målade och allt är på plats.

Jag har nu bara ett varv kvar på det ena fönstergallret och på det andra gallret har jag hela ena sidan ogjord. Men det fixar jag i morgon. Jag är för övrigt väldigt stolt över mina galler eftersom det är min pappa som svetsat dem :)

Nu ska jag göra kväll. Är riktigt trött.

Av Nina - 3 augusti 2013 08:14

Tog Libero i grimma och grimskaft. Ingen kedja, ingen repgrimma. Bara vanlig vänlig grimma. Han smög bredvid mig. Helt otroligt vilken skillnad det är på honom. Det här har jag inte ens vågat drömma om! Min älskade pojke har förstått hur man går i grimma och grimskaft. Inte det minsta orolig, rädd eller nervös. Han bara gick där. Tryggt placerad vid min högra sida. Jag var helt hög hela kvällen. Snacka om lyckorus!

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards