Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Nina - 14 augusti 2013 21:32

För ett tag sedan dök det upp några lustiga figurer här på vischan. Angry birds hade anlänt till en äng nära där jag bor. Jag tog en bild och tipsade tidningen. I lördags publicerades denna fantastiskt roliga och kreativa idé tillsammans med ett reportage som täckte en halv sida i tidningen. Tänk vad toppen det är när tidningarna tar vara på de tips som de får.

Av Nina - 14 augusti 2013 21:27

I helgen installerade jag massvis med lampor som skulle lysa när det blev mörkt. Har dock inte lyckats hålla mig vaken till mörkret infunnit sig. Dryftade detta med min goda vän Irmeli idag. Hon frågade om de lyser. Kunde inte svara på det eftersom jag inte sett det med egna ögon. Hon frågade då, mest för att vara snäll, om jag tagit bort plastet mellan lampan och batteriet. Avslutade samtalet och sprang ut. Hittade inget batteri men jag hittade däremot en knapp där det stod on och off. Mina lampor stod på off. Det betyder av, så långt var jag med. Sprang då runt och tryckte varje lampa på on. Ringde upp Irmeli igen och tackade för tipset. Nu kommer här att lysa som en hel landningsbana i natt!

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards